Z oddaljenostjo se vse manjša proti bežišču. Stene, vrata, klopi pri tem ostajajo čimbolj pokončne. Pri risanju so si pomagali z viziranjem, da so bila razmerja na risbi čimbolj podobna resničnim na hodniku.
Izkoristili smo lepo vreme in odšli na mestni trg, kjer si je vsakdo izbral eno hišo, ki jo je skušal narisati v dvobežiščni perspektivi. Pomembno je bilo, da so videli dve steni hiše, torej vogal.
Linije, ki so v resnici vzporedne, se tu iztekajo v dve bežišči, ki sta zopet na hotizontu, na enaki višini, vendar vsaka na svoji strani. Proti njima se vse z oddaljenostjo zmanjšuje. Stene, okna in vrata ostanejo pokončna. Z daljšimi palčkami ali trakom šeleshamerja so si pomagali pri viziranju.
Linije, ki so v resnici vzporedne, se tu iztekajo v dve bežišči, ki sta zopet na hotizontu, na enaki višini, vendar vsaka na svoji strani. Proti njima se vse z oddaljenostjo zmanjšuje. Stene, okna in vrata ostanejo pokončna. Z daljšimi palčkami ali trakom šeleshamerja so si pomagali pri viziranju.
Po domišljiji so narisali stolpnice v žabji perspektivi, ki je trobežiščna. Tu se vse steka v tri bežišča, nič več ni pokončno, niti vzporedno. Vse se zmanjšuje z oddaljenostjo proti tem točkam. Po končanem risanju so si izbrali tehniko slikanja in po načelu toplo - hladnega kontrasta risbo spremenili v sliko.
Ni komentarjev:
Objavite komentar