petek, 11. julij 2014

Potrošništvo

Nakupovanje je za mnoge postalo nekakšna terapija v stresno hitrem svetu, v stalnem pomanjkanju časa. Hitri, intenzivni, kratkotrajni užitki zapolnjujejo notranjo praznino, ki se v tej zahodnjaški naglici veča. »Shop till you drop.«
V potrošniški (ne)kulturi je pomemben predvsem zunanji videz, ne glede na to ali je resničen ali virtualen, ne glede na ceno. V zahodnem svetu se večinoma samo še kupuje in prodaja, proizvaja se tam, kjer so stroški izdelave manjši. Ignoriramo dejstva, ki jim v svoji državi nasprotujemo - delovna taborišča, otroško delo, prostitucija, trgovina z organi, smrtna kazen, samo, da kupujemo poceni.
12-urni delavnik brez odmora, plačilo 30 centov / uro… Velike zahodne korporacije manipulirajo tako s potrošniki kot z delovno silo. Z oglaševanjem nam vzbujajo neskončno željo po »še«, dajejo vtis ogromne izbire, kvaliteta izdelkov pa se slabša. O vsem tem in še marsičem smo se pri likovni umetnosti pogovarjali in spraševali, oblikovali ideje in jih prenesli na papir.  In zdaj sprašujemo vas.


























                                     


   




































Ni komentarjev: